طنازی در عکسها و بهترین نظرسنجی های آنلاین
شما هم در مورد موضوعات مختلف نظر بدین ! ( البته با لبخند)
 
 

بین دریای سیاه و دریای مرمره تنگه بسفر قرار دارد که مهمترین پل ارتباطی آن پل بوغاز است . این پل بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به هم وصل می کند . سفر با کشتی در شب با موزیک زنده گوش نواز و حرکات موزون ! و شام خوشمزه و دیدن اروپا در یک سمت و آسیا در سمت دیگر خاطره ایست که به این زودیها از ذهن توریست ها نخواهد رفت . به چند عکس از سفر دریایی مرمره و بسفر در ادامه مطلب توجه کنید .



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:استانبول , :: 1:19 ::  نويسنده : افی

هفته گذشته به لطف خدا سفری به استانبول داشتم .شهری  واقعا توریستی که از کلیه امکانات خود در جهت رفاه گردشگران استفاده کرده است. کشوری که نه نفت زیاد نه گاز فراوان ونه منابع طبیعی بسیار دارد و نه مردم با هوش و با آی کیو ی بالا ! اما به لطف داشتن مدیریت صحیح و نداشتن محدودیتهای سیاسی و مذهبی چنان پیشرفتی کرده که کشور بزرگ ایران تا سالهای متمادی خواب آن را هم نمی تواند ببیند !حیف که خداوند آنهمه مناظر طبیعی زیبا در اطراف دریای مرمره را به ترکها داده !

 در پست های بعدی زیبائیهای فراوان استانبول را بطور مصور با هم مرور خواهیم کرد و من از تجربیات خودم در این سفر خواهم گفت .               با من همراه باشید .



درباره وبلاگ


با ثبت نظرات خود در زمینه های مختلف نتایج جالب آنرا در هر لحظه ببینید ! ضمنا برای نشستن لبخند بر لبانتان هر روز به این وبلاگ سری بزنید تا از عکس ها ی طنز ویدیوکلیپ ها و آهنگ های جالب لذت ببرید.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین نظر سنجی های آنلاین و آدرس afyfo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


free counters .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.